4 Şubat 2012 Cumartesi

YAKINDA...G.I. Joe: Retaliation (29 Mart 2013)


Bu film hakkında paylaşım veya yorum yapmamayı düşünüyordum ancak tekrardan düşündüm ki ilk filmi izlerken yaşadığım zaman kaybını yaşamayacağım gibi gözüküyor.Buna neden olan ise çok kaliteli bir oyuncu kadrosu.Başrollerinde Bruce Willis, Dwayne Johnson ve Channing Tatum'un olduğu filmde güzel oyuncu Adrianne Palicki de yer almış.Umuyorum ki ilk filmdeki baştan sağma görsel efektler ve animasyonlardan çok daha güzel şeyler olur ve güzel bir aksiyon filmi izlemiş oluruz.
YÖNETMEN
Jon M. Chu
YAZAR
Rhett Reese, Paul Wernick
OYUNCULAR
Channing Tatum - Captain Duke Hauser
Bruce Willis - Joe Colton
Dwayne Johnson - Roadblock
Adrianne Palicki - Lady Jaye
Ray Stevenson - Firefly
Ray Park - Snake Eyes
Arnold Vosloo - Zartan
Byung-hun Lee - Storm Shadow

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder